  • Data: 2021-07-09 10:18:51
    Temat: Re: strzelał do dzika
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale Ty jesteś wyjątkową jednostką. Nie jest to powszechna wiedza.

    Czyli nieznajomość prawa już nie szkodzi?
    Czyli mogę iść do lasu sobie postrzelać, a potem się tłumaczyć, że nie
    posiadam powszechnej wiedzy na ten temat?
    Czyli mogę pójść do lasu z jakimś idiotą z karabinem, nosić za nim torbę
    z drugim śniadaniem i oświetlać mu drogę latarką, patrzeć jak strzela na
    oślep, a w razie jakby po strzale ktoś zaczął krzyczeć, to spierdalać i
    potem się tłumaczyć, że nie wiedziałem, że nie można strzelać na oślep,
    bo to nie jest powszechna wiedza....
    Serio?

    > Co do tego ma słuch?

    Może to, że aby usłyszeć po strzale czyjś krzyk trzeba nie być głuchym?

    > Zwłaszcza w sytuacji, gdy podejrzewamy, że mogli
    > coś krzyczeń w obcym języku.

    Strzelasz. Z kierunku w którym strzelałeś ktoś krzyczy po mandaryńsku.
    Uzasadnionym powodem spierdalania jest nieznajomość mandaryńskiego?

    > Krzyku trafionego przeważnie nie usłyszysz w wypadku amunicji
    > myśliwskiej, bo ona jest tak konstruowana, że ma zabić na miejscu.
    > Dlatego jej nie wolno używać w wojsku.

    Urzekła mnie ta historia bez związku.

    > Padł strzał do dzika. Z tego kierunku krzyczą ludzie.

    Bredzisz. Jak zwykle.
    Jakby strzelał do dzika, to trafiłby dzika. To po pierwsze.

    Po drugie, jakby nawet strzelał do dzika i z kierunku w którym strzelał
    ktoś zacząłby krzyczeć, to każdy normalny człowiek dopuściłby możliwości:
    a) nie trafił w dzika
    b) może i trafił, ale zdarzył się rykoszet
    c) może i trafił, ale pocisk przeleciał przez dzika i poleciał dalej

    Jak bardzo trzeba być upośledzonym, że słysząc czyjeś krzyki po strzale
    tego nie sprawdzić?
    Więc przestań znowu bredzić. Kolesie właśnie dlatego zaczęli spierdalać,
    bo usłyszeli po strzale krzyki, a nie dlatego, że nie znają wszystkich
    języków świata.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr