  • Data: 2009-05-16 16:03:23
    Temat: Re: street view i ?
    Od: PlaMa <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2009-05-16 09:39, Maciej Bebenek (news.onet.pl) pisze:

    > Ta procedura obowiązuje w przypadku nie-konsumentów czyli abonentów
    > biznesowych. IMHO powinna obowiązywać w każdym przypadku. Podczas
    > zawierania umowy i tak się Ciebie o to pytają i pytali 5, 10 czy 15 lat
    > temu.

    Jeżeli dobrze Cię zrozumiałem, to muszę się z Tobą całkowicie NIE
    zgodzić, domniemane przyzwolenie na publikowanie moich danych
    teleadresowych jest absolutnie niedopuszczalne.

    IMO powinno wyglądać to tak: Czy chce Pan by Pana dane były umieszczone
    w naszej książce telefonicznej? i jeżeli przyszła odpowiedź - nie lub
    nie przyszła wcale znaczy to, że nie mogą korzystać z moich danych.

    > A do czego służy książka telefoniczna, nie muszę chyba opowiadać :-)

    Do czego? Bo wszyscy, którzy powinni znać mój numer telefonu otrzymali
    już ten numer ode mnie, innych niech nie interesuje.

    > M.

    pozdrawiam.
    PlaMa