  • Data: 2008-09-01 20:12:21
    Temat: Re: stanowisko pracy a prywatne rzeczy
    Od: Melipone <m...@i...faked> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 1 Sep 2008 17:49:58 +0200, "Marcin W."
    <m...@p...onet.pl> wrote:
    >Jak? szykan? ???
    >To normalne ?e w salonie Orange pracownik jest ubrany w garnitur z krawatem
    >Orange, pije kaw? z kubka Orange, i siedzi na krze?le z którego wystaje
    >wielka 'metka" ORANGE.
    >I jako w?a?ciciela salonu Orange za przeproszeniem "#uj by mnie obchodzi?o
    >?e on nie lubi pomara?czowego, a z bia?ego kubka mu nie smakuje". Firma ma
    >taki wizerunek i p?aci mi grub? kase ?eby to wszystko tak wygl?da?o.... i
    >jakby który? z pracowników poczu? reege i próbowa? do pracy w w krótkich
> [...]

    nie uważasz, że trochę przeginasz w swojej argumentacji, arumentum ad
    absurdum?? ja o fakturze (zapłaconej) za telefon w mojej szufladzie,
    ty od razu, że pracownik jakby mu dać palec to od razu w hawajskiej
    koszuli by przyszedł do pracy, się tak nie zapędzaj bo zabrniesz w
    opary absurdu! :)
    ** Posted from http://www.teranews.com **