  • Data: 2008-09-02 17:32:35
    Temat: Re: stanowisko pracy a prywatne rzeczy
    Od: "Grzegorz" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Fantazjujesz szanowny panie.
    >
    > PawełJ
    >

    > Fantazjujesz szanowny panie.
    >
    > PawełJ

    Nie nie fantazjuję. Wydaje mi się, że taka sytuacja jest jak najbardziej realna.
    Przynoszę ze sobą dokument, z którym mam zamiar iść do urzędu po pracy, więc
    chowam go do szuflady, żeby nie leżał na wierzchu zgodnie z zasadą "czystego
    biurka".
    W zasadzie to należałoby zakazać przynoszenia czegokolwiek do pracy, a nie tylko
    trzymania w biurku. Bo wyobraźmy sobie sytuację, że przynoszę taki papier i
    trzymam w ręku i cały dzień wszędzie z nim chodzę, przepis z szufladą w ten
    sposób mam załatwiony.
    A wyobraźmy sobie sytuację, że kobieta (potrafią mieć dość duże torebki)
    przynosi taki papier w torebce. Czy wtedy jest OK? Czy to nie jest dyskryminacja
    osób bez torebek? Czy może szef będzie sprawdzał każdemu co ma w torebce? Czy
    może zakażemy przynoszenia torebek, albo zdefiniujemy w regulaminie rozmiar i
    kształt torebki? A co jak ktoś przyjdzie z plecakiem?
    Czy chodzi konkretnie o szufladę? Jak będzie taki papier na wierzchu na biurku,
    to będzie OK? Czy też, źle? A co jeśli szanowna Pani będzie szukała czegoś w
    torebce i wyjmie na chwilę papier i położy na biurku? Czy w regulaminie będzie
    określone jaki jest minimalny czas leżenia papieru na biurku? Wydaje mi się, że
    w wystarczającym stopniu wykazałem, bezsensowność takiego zakazu. Bo możnaby się
    tak długo przepychać. I tylko dlatego, że w wielu miejscach pracoodawca nadal
    nie liczy się z pracownikiem, to taki spór przegrałby pracownik, ale nie oznacza
    to, że pracodawca ma rację.

    Grzegorz