  • Data: 2011-06-13 06:17:09
    Temat: Re: stalking, a windykacja dlugu
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    > Zasadnicza. Bo jak coś się przedawnia po roku, a ja np. trafię do
    > szpitala po wypadku, a taka menda bez jaj nie chce spłacić, bo
    > przedawnione, to mało to sensowne.

    O pełnomocnictwach, gamoniu, nie słyszałeś? Dajesz pełnomocnictwo i
    pełnomocnik się tym zajmuje.

    A jeśli np. jesteś przed rok nieprzytomny i nikt inny o tym długu nie
    wie, to zanim zaczniesz pieprzyć głupoty o jajach - zapoznaj się z art.
    121 KC, w szczególności punktem 4.

    > Poza tym, była mowa o maniu jaj w temacie zwracania długów.

    To jest grupa pl.soc.jaja?

    [ciach]

    > Jak twierdzi. Gorzej jak twierdzi ,,nie zapłaciłem i mam cię w dupie, bo
    > się przedawniło''.

    ROTFL

    Ty tak poważnie piszesz?

    > Naliczyła, gość zapłacił...

    Są naiwniacy, co płacą wróżkom i dają się nabrać naciągaczom z różnych
    "darmowych encyklopedii". I co z tego?