  • Data: 2009-11-19 13:32:52
    Temat: Re: sprzedaż wiązana
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ludek Vasta pisze:
    > Chyba brak popytu na jogurt na wagę. Albo ten popyt jest znikomy.
    > Natomiast na wagę możesz kupić ser, wędliny, mięso, warzywa, owoce.
    > Sklep nie może Ci odmówić opakowania (np. papieru, folii lub reklamówki)
    > na taki towar, ale jeżeli klient przyjdzie z własnym opakowaniem (torbą,
    > pudełkiem, słoikiem)...

    To co wtedy? Bo ja ostro walczę ze sklepami, które na siłę mi pakują.
    Część z nich już zrozumiała, że nie chcę banana w trzech workach, ale
    mięsny -- zapomnij. Żadnego mięsnego nie umiem przekonać do niepakowania
    w oddzielne worki foliowe każdego duperelstwa, jakie zamawiam. Nawet
    jeżeli są to już zapakowane towary (jak np. metka tatarska już pakowana
    w foliowe ,,jelita''), to i tak sprzedawcy twierdzą, że nie wolno im
    wydać bez zapakowania w osobny worek.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek