eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawosprzedaz, reklamacja, problem...Re: sprzedaz, reklamacja, problem...
  • Data: 2004-05-13 00:58:28
    Temat: Re: sprzedaz, reklamacja, problem...
    Od: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    In article <4...@t...pl>, Darek wrote:
    > monitor byl 100% sprawny, dokladnie go testowali, ponadto 3 dni u nich
    > normalnie dzialal ( a ponoc nie oszczedzali go )
    [..]
    > w chwili sprzedazy i pozniej bylo 100% zgodnie z umowa

    Sprawność w kontekscie "niezgodności z umową" oznacza brak wad w tym
    ukrytych co niekoniecznie pokrywa się z działaniem lub nie działaniem.
    Jeśli w momencie sprzedaży będziesz miał np. zimny lut, albo jakiś silnie
    nadpalony opornik - cokolwiek co później doprowadzi do widocznej
    już usterki, to towar jest niezgodny z umową.

    Co jeszcze powinieneś wiedzieć, to to, że przez 6 miesięcy od sprzedaży
    przyjmuje się że usterka wynikła z takiej właśnie wady. Możesz się z tym
    nie zgodzić, ale to na tobie spoczywa obowiązek udowodnienia że jest
    inaczej. Po tych 6ciu miesiącach to klient musi wykazać że awaria
    nastapiła z winy usterki tkwiacej w produkcie w momencie zakupu.

    --
    Marcin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1