  • Data: 2005-11-22 22:57:19
    Temat: Re: sprzedawca wprowadził mnie w błąd
    Od: "fotomania.pl" <jacek@NO_SPAM_fotomania.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:dm01o9$dn0$1@inews.gazeta.pl...

    > zwrotu nie, ale jezlei potrafi UDOWODNIC ze byly takie zapewnienia to czy
    > wtedy mozna podciagnac pod 286 ?

    Przemku 286 czyli mowisz o wyludzeniu ??

    To teraz inaczej :

    Przedmiotem sporu jest drukarka . Atramenty nie bardzo moga poniewaz chyba
    nie byly przedmiotem transakcji . Jezeli juz tak idziemy to uzywanie
    atramentow ( alternatywnych ) w rozumieniu producenta jest nieetyczne :))

    Wymiarem ceny dla tego atramentu jest SRP canona ( SRP = sugerowana cena ) ,
    a nie ceny na allegro albo ceny na stronach firm ktore oferuja alternatywne
    . To ze gosc tego nie sprawdzil przed zakupem to tylko i wylacznie jego wina
    . Czasami jest tak ze klient ma racje i chce ta swoja racje udowodnic na
    sile , zamawia cos pomimo moich ostrzezen . Placi za towar 9000 PLN , bo mu
    kolega powiedzial ze to jest dobre ( a to wcale nie jest dobre ) i teraz
    pomimo zastrzezen sprzedawcy i pelnej akceptacji przez klienta klient ma
    pretensje nie do kolegi a wlasnie do sprzedawcy .

    Sprawdzenie czy dany model drukarki pracuje na atramentach firmy black point
    czy jakis innych jest sprawa prosta ( i jej prostota nie podlega dyskusji )
    , to czy wystepuja takie czy inne ceny na atramenty w zadnym stopniu nie
    zmienia przeznaczenia tej drukarki . Nikt w tej firmie nie podal
    postowiczowi ze koszty wydruku jednego A 4 beda wynosic 0,5 PLN a wynosza
    1,5 PLN .

    Dla mnie koniec tematu .

    J.