  • Data: 2005-11-23 19:37:33
    Temat: Re: sprzedawca wprowadził mnie w błąd
    Od: Ktos <v...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    ps napisał(a):

    > Jeśli jesteś taki inteligentny, to czemu nie poczytałeś o tej drukarce i
    > materiałach do niej przed zakupem? Hmm.. Poza tym.. który inteligentny
    > człowiek wierzy sprzedawcy na słowo? ;-)

    Tak sie składa że w tym sklepie jest paru fachowców, znających sie na
    fachu, ale ja trafiłem akurat na takiego mniej dokształconego ;) który
    myślał że ip1600 to tylko troche ulepszona ip1500 ;)
    W tym sklepie nie pierwszy raz kupuje, a dokładniej kupuje rózne czesci
    już chyba z 10 raz i zawsze pełna satyfakcja ;) dlatego mogłem sądzic że
    moge ufać sprzedawcy. A zresztą zasiegnałem wiedzy o drukarkach firmy
    Canon, ale nie o wszytskich modelach, no i tak samo jak sprzedawca
    myslałem, że jezeli model ip1000 i ip1500 posiada tansze dopełniacze, a
    istnieje pare wyższych modeli (np. ip2000 itp) to ip1600 też bedą miały
    tansze dopełniacze. Akurat trafiłem na niedokształconego sprzedawce inny
    sprzedawca juz posiadał pełną wiedze o drukarkach i tuszach do Canonach
    ;) ma sie tego pecha ;) pozostało czekać na zamienniki, które sie
    pojawia za 1-2 miesiące.