eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawosprzedawca wprowadził mnie w błądRe: sprzedawca wprowadził mnie w błąd
  • Data: 2005-11-23 19:57:28
    Temat: Re: sprzedawca wprowadził mnie w błąd
    Od: Ktos <v...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Michał Wilk napisał(a):
    >>Mam taki problem: zakupiłem drukarke w pewnym sklepie. Sprzedawca mi ja
    >>doradził infomujac mnie że mają tanie nieoryginalne tusze do niej, ale gdy
    >>zasiegnałem informacji w internecie to nei znalazlem zadnych tanich tuszy
    >>tylko oryginalne bardzo drogie. Czy w taki wypadku moge zarzadac zwortu
    >>pieniedzy po oddaniu drukarki nawet jak ją podłaczyłem do kompa i wstępnie
    >>przetestowałem?
    >
    >
    > Tak, moglbys powolac sie na podstep jako wade oswiadczenia woli, gdybys
    > potrafil udowodnic owe zapewnienia sprzedawcy i to, ze dzialal celowo, ale
    > to chyba bedzie niezwykle trudne, jesli nie niemozliwe.
    >
    > Latwiejsze byloby odowodnienie bledu, ale tutaj musialaby zaistniec
    > przeslanka "bledu istotnego" - a wiec gdyby prawda byloby, ze zaden rozsadny
    > czlowiek nie kupil by tej drukarki, gdyby wiedzial ze nie ma do niej
    > nieoryginalnych tuszy, co chyba nie jest prawda. Wiec pozostaje tylko
    > udowadnianie podstepu - jesli nie masz konkretnych dowodow - to chyba
    > niewykonalne
    >
    > Pozdrawiam,
    > Michal
    >
    >
    I o taką własnie odpowiedz czekałem ;)
    Wielkie dzięki.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1