  • Data: 2012-09-27 07:41:10
    Temat: Re: "sprzedam nerkę" - nielegalne
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-09-26, m <m...@g...com> wrote:
> [...]
    >>> http://wiadomosci.onet.pl/kiosk/kraj/sprzedam-nerke-
    bo-dziecko-w-drodze-a-pracy-nie-ma,2,5255213,kiosk-w
    iadomosc.html

    > To jest fałszywy alarm, stwarzanie zagrożenia itd...

    To jest niebezpieczne promowanie handlu narządami,
    a stosując argumentację po lini żartu, to jest
    to przecież żart wiec nie ma zagrożenia.
    Nb. jest tu zresztą podobnie - wielokrotnie wiadomo,
    że to żart.

    > Sęk w tym, że odpowiednie służby same widzą żart. A jednak nadal
    > twierdzą że jest to nielegalne. No to wKF - why i na podstawie czego?

    A dlaczego nie zwalnia z odpowiedzialności nieznajomość prawa?
    "bo by wszyscy się tak tłumaczyli"

    Podobieństwa? :)

    --
    Marcin