    From: Roman Rumpel <r...@s...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: sprawa spadkowa
    Date: Thu, 15 Oct 2009 20:04:05 +0200

    Jacek23 pisze:
    > Chcialem sie spytac ile moze mniej wiecej kosztowac zlecenie sprawy
    > spadkowej kancelarji prawnej.
    > Niby proste ale..........rzecz dotyczy raczej gotowki , kilka tysiecy zl
    > bo to podobno z tego 1/4 sie nalezy, ale to gotowka schowana w domu wiec
    > , jakies zabezpieczenie ...czy cos.... generalnie ile kosztuje
    > przeprowadzenie takiej sprawy przez prawnika/adwokata.
    > Pozdrawiam

    Ale jakiej sprawy?
    Stwierdzenia nabycia spadku? Otwarcia testamentu? Działu spadku?
    Wykonania testamentu? Wydobycia pieniędzy?

    Same wielokropki nic nie mówią.

    ATSD, ja wiem, że każdy pieniądz ma znaczenie, ale kilka tysięcy
    podzielone na ułamki, nie daje wielkich wyników. Zwłaszcza, ze sam
    sugerujesz, ze sprawa jest trudna.