  • Data: 2009-10-15 20:22:52
    Temat: Re: sprawa spadkowa
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Jacek23 wrote:

    > Z konta ojca sie tam wziela.

    Wez głęboki oddech policz do 10.

    Z konta ojca, czy z konta wspólnego.

    Czy te pieniądze wypłacił jednroazowo w ostatniej chwili, czy po prostu
    wypłacała na przestrzeni lat i chował w skarpecie.

    Jeśli to była wypłata po śmerci matki, to jakieś szanse masz, jeśli
    przed to kiepsko to widzę.

    > Ale co to ma za znaczenie, chodzi tylko o podanie mniej wiecej kwoty
    > ktora zazada prawnik za przeprowadzenie sprawy spadkowej, bo nie wiem
    > czy gra warta swieczki.

    No wiec, za samo odpowiedzenie na twoje pytania prawnik weźmie stówę
    albo dwie.
    Dowiesz się wóczas jakie masz szanse i czy ma to sens.

    Złożenie wniosku o zabezpieczenie spadku też ci pewnie zrobi za stówę
    lub dwie. Zresztą sam też byłbyś to w stanie zrobić jeśli tylko masz
    wyciag np. że ojciec wypłacił te pieniądze po śmierci matki (albo
    przynajmniej tak ci sie wydaje).

    Zapłacisz więcej za pociągniecie sprawy dalej. Ile powie ci dokładnie
    prawnik, bo to zależy od kwoty. Jak pogoglasz to sam znajdziesz. Kilka
    tysiecy. Ale jeśli to nie było wypłacenie kasy po smeirci matki to
    raczej kase stracisz a wiele nie zyskasz.