  • Data: 2009-10-15 18:31:26
    Temat: Re: sprawa spadkowa
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale jakiej sprawy?
    > Stwierdzenia nabycia spadku? Otwarcia testamentu? Działu spadku? Wykonania
    > testamentu? Wydobycia pieniędzy?

    ok, ukryta w domu gotowka , ok 60k zl, niestety ta gotowka tam jest na 99%.
    Tu chodzi o zabezpieczenie tego , no i podzial zgodnie z prawem spadkowym, z
    tego wynika ze dla mnie byla by 1/4. Testamentu brak. Ukryl ojciec, mama
    zmarla, a 99% ze to tam lezy jest taka ze ojciec ponad wszystko kocha
    pieniadze (dokladnie ponad wszystko), zabezpieczenie poto zeby ojciec tego
    nie ukryl gdzies indziej lub nie zniszczyl (jest do tego zdolny) ,ostatnio
    stwierdzil ze wszystko spali lacznie z mieszkaniem (nie wykupione
    lokatorskie) i nikt niczego od niego nie dostanie, lacznie z bratem co ma
    upowaznienie do tej gotowki. Dlatego to zabezpieczenie , byc moze ojciec by
    w krytycznej sytuacji przekazal bratu gotowke i wtedy juz chyba nie ma innej
    drogi.
    Dobrze naswietlilem sprawe?
    j...@p...pl