    From: ts <t...@t...skasuj.o2.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: sprawa o pobicie (?)
    Date: Tue, 14 Dec 2004 14:34:37 +0100

    Witam,
    W sprawie jak nizej, ostatecznie kolega dostal akt oskarzenia, wraz z
    informacja ze w czasie do 7 dni ma prawo do wniesienia pisemnej
    odpowiedzi na akt oskarzenia - ktos moze zna rozsadnego prawnika ktory
    pomoglby - na podstawie relacji kolegi - napisac dwa slowa do
    sadu/doradzic co robic?..
    pozdrawiam
    serwan