  • Data: 2013-07-10 00:31:07
    Temat: Re: spór z wodociągami
    Od: p47 <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wnieść do sądu pozew w którym wskażesz, że zależy ci na postanowieniu,
    > które to zmusi wodociągi do wskazanego przez ciebie zachowania :D
    >
    > Albo dywersja ...

    Wbrew twoim dowcipasom sprawa nie jest taka sobie prosta.
    Można bowiem wnieść sprawę do sadu cywilnego o zwrot zawłaszczonej
    własnosci (tj mojego zaworu), albo tez do sądu okręgowego, wydz. ds
    ochrony konkurencji i konsumentów , tyle, ze tu kłopot ze sformułowaniem
    pozwu,- nadużycie pozycji uprzywilejowanej?, niedozwolone zachowanie?