  • Data: 2013-07-10 01:21:50
    Temat: Re: spór z wodociągami
    Od: p47 <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-07-10 01:15, p47 pisze:

    > Ekipa MPWiK przy okazji wymiany wodomierza (okresowego w związku z
    > upływem legalizacji).

    Dodam, ze zarówno ekipa monterów plombująca, jak i list -odpowiedź
    uzasadnia to tym, ze te zawory (wg nich) są rzekomo ich własnością, a
    więc w tej sytuacji nie zgadzają się, aby ktoś inny (właściciel domu)
    używał je bezpłatnie.
    Chcesz zawór zamknąć,- płać 147,50zł za zerwanie plomby + dojazd ekipy.
    Sk..syństwo, szczególnie, gdy zawór ZA wodomierzem nigdy nie był
    wodociągom przekazywany, a oni sobie go prawem kaduka zawłaszczyli,
    tworząc pojęcie "zespół wodomierza" interpretowany przez nich jako
    wodomierz i 2 sąsiadujące z obu stron zawory.