  • Data: 2002-06-03 21:37:27
    Temat: Re: spis powszechny
    Od: "tOMky" <y...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    > Jeszcze trwa, prawda?
    > A ja mam pecha, bo chyba grozi mi kara, zupełnie nie z mojej winy.
    > Pani rachmistrzyni umówiła się ze mną, ale nie przyszła. Czekałam godzinę,
    > potem musiałam wyjść z domu, ale na krótko.
    > Minął tydzień i się nie zgłosiła jeszcze do mnie ta pani.
    > Za chwilę skończy się spis, a ja zostanę zapomniana a może nawet ukarana.
    >[...]

    ja jestem rachmistrzem i powiedzieli mi ze w moim interesie jest spisac
    wszystkich a jak kogos nie ma i nie ma to ostatecznie spisuje tylko
    podstawowe dane w administracji mieszkaniowej. kare grozi jak odmowisz spisu
    albo podasz nieprawde. to pani rachmistrz powinna sie martwic. jak ci to nie
    daje spokoju to skontaktuj sie z lokalnym biurem spisowym.

    [ http://www.tomky.prv.pl ]