  • Data: 2003-07-23 12:25:25
    Temat: Re: spadek - procedury
    Od: "Pat" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A co to jest "egzekucja"...?
    >
    > Sad stwierdza kto jest spadkobierca i w jakiej czesci.
    >
    > Inna sprawa to podzial spadku... jesli spadkobiercy sie nie dogadaja moze
    > byc cizko...

    napisales kiedys na ten sam temat ze:

    pocz_cytatu
    Przy maksymalnej niezgodzie pozostaje druga rozprawa o "ficzny podzial
    spadku"
    Sad w ostatecznosci moze zadecydowac osprzedazy nieruchomozci i wyplacie

    koniec_cytatu

    i chyba glownie chodzi mi o te druga rozprawe ... Jakie sa szanse ugrania
    czegokolwiek - w zasadzie zadowala mnie wpis do hipoteki na dzien dzisiejszy