  • Data: 2003-07-23 13:38:33
    Temat: Re: spadek - procedury
    Od: "Pat" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wtedy dowiesz sie duzo o zachowkach i innych takich ustrojstwach.

    No pieknie ... Ale WLASNIE chodzi mi o to ze prawnie to wiadomo jak wszystko
    podzielic - ile % komu itd. Ale rzeczywistosc jest taka, ze mamusia siedzi,
    trzyma wszystko lapka... Smutne to, ale nie chce mi sie z nia szarpac za
    pomoca "ruskich". Chodzi mi raczej o to by miec CHOCIAZ wpis w hipotece
    nieruchomosci - wtedy moze moje dzieci cos z tego beda mialy...
    Stad wczesniej pytalem o mozliwosci egzekucji takiej decyzji spadkowej ...
    Kto to robi? policja? komornik? W skrajnym przypadku kto wydaje nakaz
    sprzedazy nieruchomosci, kto sprawdza? I co sie dzieje jesli nie dochodzi do
    wykonania wyroku bo pani_matka ma wszystko w d...?