  • Data: 2006-01-24 12:40:26
    Temat: Re: sms
    Od: Tmi <d...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    ewani napisał(a):
    > Chyba mialam problem z wyslaniem posta...ponowna próba...Otoz zakonczylam dosc
    > burzliwa znajomosc z męczyzną.Kilkanascie spotkan i ozywiona ,zwlaszcza z mojej
    > strony, smsowa korespondencja.Podziekowal za znajomosc, osmielil sie jeszcze
    > wyslac po tym smsy o erotycznej tresci, po czym stwierdzil,ze znalazl kobiete
    > swego zycia i zegna mnie na zawsze.

    Nie znam szczegolow, ale z tego co wiem to bez urazy ale ty troche
    w****** jetes. A co to te kilka spotkan? cyrograf podpisal? poznal cie,
    stwierdzil ze jestes nie ok, pozegnal ladnie i poszedl sobie. Jak mial
    to zrobic? Hajnac sie z wiedzma? Bosze...

    Powiem tak - ja bym na jego miejscu - juz zlozyl pozew, i dal ci
    popalic, to moze nastepnym razem uzyjesz IQ i bedziesz kontrolowac
    emocje; zachowasz sie jak myslacy, dojrzaly, NIEZAKOMPLEKSIONY czlowiek...

    Tmi.