  • Data: 2013-06-10 16:43:28
    Temat: Re: smieciowe hahahaha
    Od: Feniks z popiołów <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-06-10 10:23, zgred pisze:
    > W dniu 2013-06-10 09:32, Feniks z popiołów pisze:
    >

    > Bo śmieci nie wyrzucam więcej, niż wtedy kiedy
    >
    > Wydaje Ci się. W domku produkuje się duuużo więcej śmieci.

    Na jakiej podstawie takie założenie?
    Wyrzucam średnio jeden worek 35-litrowy dziennie. Plastikowe butelki i
    makulaturę staram się wynosić w miarę możliwości do segregatorów, które
    są na naszym osiedlu. Mieszkam na osiedlu domków i niskiej zabudowy
    wielorodzinnej, więc argument, że śmieciarze muszą specjalnie dla mnie
    więcej jeździć też odpada. Kiedy mieszkałam w bloku, bardzo często zsypy
    zawalone były starymi meblami, urządzeniami elektrycznymi itd. Ja muszę
    pozbywać się takich rzeczy we własnym zakresie, ponieważ śmieciarz tego
    nie zabierze. Nawet o wywóz choinki raz w roku musiałam z nim walczyć.
    Ale - odkąd mowa jest o nowej ustawie śmieciowej, nawet firma
    śmieciarska stała się bardziej przyjazna dla klienta.

    Ewa