  • Data: 2013-06-10 20:56:22
    Temat: Re: smieciowe hahahaha
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Osobnik posiadający mail a...@z...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > O kwotach pisałam tylko w postach skierowanych do Ciebie. Ja czytam,
    > co się do mnie pisze. Przepraszam, ze oceniałam innych po sobie.

    Jak tam chcesz.
    Wydaje sie, ze najczytelniej byłoby te kwoty zestawic. Ale oczywiscie masz
    racje - w jednym poscie napisałas ile płacisz obecnie, w innym ile wynoszą
    proponowane stawki według nowych standardów.
    Świnia ze mnie, ze sobie nie poszukalem / nie zapisałem / nie zapamietałem
    dokładnych kwot i nie zestawiłem tego.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Pieniądze są jak szósty zmysł, bez którego nie sposób wykorzystać