  • Data: 2013-06-08 14:39:53
    Temat: Re: smieciowe hahahaha
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Osobnik posiadający mail s...@s...com.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > s/umieć/chcieć/
    >
    > Wyjdź na pierwsze z brzegu rondo lub nawet tylko "zwykłe
    > skrzyżowanie" i odpowiedz na pytanie, czy używanie
    > migaczy przerasta możliwości "zwykłego człowieka".
    > Dla urozmaicenia można sobie również obejrzeć co
    > np. się dzieje przy zwężkach. A to są już ludzie
    > WYBRANI spośród "zwykłych" (zdali na PJ :P)
    > Przepraszam że tak monotematycznie, ale ruch drogowy
    > ma tę zaletę, że znakomicie ułatwia obserwację na żywo,
    > bez przebijania się przez dokumenty (w tym szukanie
    > nieistniejących statystyk zachowań).

    Wydaje się, że:
    - część nie umie (bo jest ogólnie zaaferowana prowadzeniem auta)
    - część nie myśli, że to jest potrzebne
    - część ma to w dupie.

    I pewnie tak samo będzie ze śmieciami. Część będzie miała w dupie, ale z
    wyrzuceniem do czerownego/niebieskiego sporo sobie poradzi. Nawet tych, co
    ich kierunkowskazy przerastają...

    > Jeśli dobrze zrozumiałem, teza brzmi "nie zadziała".

    Ja twierdze, ze zadziała. Tylko nie od razu i nie na wszystkich. Ale 50%
    będzie sukcesem.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jeżeli nawet OE nie widzi żadnych załączników, to ich nie ma ;)