  • Data: 2009-07-25 16:09:51
    Temat: Re: słup telefoniczny na mojej parceli
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net> szukaj wiadomości tego autora

    news:h4er3r$qup$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > A przeszkadza Ci w czymś ten słup? Masz jakiś plan zagospodarowania
    > zajmowanego przez niego miejsca?
    > Jeśli nie, to moja rada i komentarz: nie kombinuj. Zdajesz sobie sprawę
    > z tego, że za takie roszczenia zapłaci tak naprawdę nie Telekomunikacja,
    > ale jej abonenci?

    Ha, ha, ha, ha. 4/5 lat temu we wsi, w ktorej mieszkam, pociagnela klable
    telekomunikacja. Mapki. Projektanci. Projekt.

    W zeszym energetyka postanowila zmodernizowac linie. Mapki. Projektanci.
    Projekt.

    W tym gazownicy sie przymierzali do swojej nitki. Mapki. Projektanci.
    Projekt.

    I wszystkie te instalacje sa/maja byc prowadzone tak, ze zrobienie
    kanalizacji, ktorej nie ma bedzie dluzsze/drozsze/bardziej skomplikowane.

    No i beda potrzebne kolejne mapki, kolejni projektanci i kolejny projekt.

    A wsztystko w tym samym 10-cio metrowym pasie gruntu...

    sz.