  • Data: 2009-07-26 11:36:55
    Temat: Re: słup telefoniczny na mojej parceli
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Baloo wrote:
    > "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl> napisał

    > Ale chyba nie chodzi o firmę z prywatnym kapitałem.

    Baloo - "państwowe" skończyło się 20 lat temu. To, co państwowym realnie
    zostało, obumiera od tego czasu i żyje głównie dzięki naszym podatkom,
    które kolejne litościowe rządy przeznaczają na dotacje.

    Porządnie zrobione regulacje mają działać niezależnie od tego, czy o
    dostęp występuje agenda rządowa, samorząd, francusko-giełdowa
    Telekomunikacja Polska czy Zenek+Zdzisiek Telekómunikejszyn.

    Co prawda, w Polsce prawo mamy niezłe, tylko z egzekucją jest jakby
    nieco gorzej. DO tego dochodzą protesty użytkowników "Telefonii
    wRodzinie", czego się boi każda władza, niezależnie od koloru i skutek
    widać gołym okiem.

    M.