  • Data: 2009-07-25 17:46:22
    Temat: Re: słup telefoniczny na mojej parceli
    Od: "michael" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A przeszkadza Ci w czymś ten słup? Masz jakiś plan zagospodarowania
    > zajmowanego przez niego miejsca?

    Jak napisałem już wyżej:

    No rzecz w tym, że przeszkadza - chcę remontować ogrodzenie a druga rzecz to
    idealne miejsce na samochód. Dalej - to nie taki sobie zwykły pojedynczy
    drewniany słóp jak zwykle stawiają, tylko z betonowa podstawą i do tego
    dopiero
    dwie grube belki...
    Fakt, dużo miejsca to nie zajmuje ale dlaczego ma stać za darmo?? Ja za
    telefon i internet płacić muszę ;) POza tym mogli postawić go 2 metry dalej
    a nie zaraz przy wieździe na parcele i wtedy mniej by mi 'przeszkadzało'.
    Michał