  • Data: 2007-10-08 20:47:23
    Temat: Re: słowo "kaczka" w IV RP = fałszywy alarm o podłożeniu bomby
    Od: Rzecznik Prokurwatury Krajowej <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Idiom pisze:
    > Naprawdę nie wiem, dlaczego Zbysiu to przeoczył. A mogła być taka fajna scena,
    > jak tego morderczego internautę wyprowadzają o 6. w kajdankach ;)

    No i jak działa dubeltówka można by pokazać.

    btw, chciałbym wiedzieć co za tęgi łeb podpisał się pod zarzutem
    "wywołania fałszywego alarmu". Jeśli ktoś wie, niech da znać na priv.
    Chciałbym docenić kreatywnego autora, jakieś stypendium w Tworkach
    ufundować czy coś...

    --
    pzdr,
    Rzecznik Prokurwatury Krajowej http://prokurwatura.pl/