  • 1. Data: 2007-10-08 19:49:44
    Temat: słowo "kaczka" w IV RP = fałszywy alarm o podłożeniu bomby
    Od: "Piotrek" <p...@p...onet.pl>

    http://wiadomosci.onet.pl/1620127,,item.html

    Najlepiej byłoby sporządzić listę słów, które są w IV RP zakazane, żeby
    przypadkiem nie trafić do pudła za kaczkę, kartofla czy coś w tym stylu.

  • 2. Data: 2007-10-08 20:16:49
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    "Piotrek" <p...@p...onet.pl> writes:

    > http://wiadomosci.onet.pl/1620127,,item.html
    >
    > Najlepiej byłoby sporządzić listę słów, które są w IV RP zakazane

    A może wprowadzić przepis o 'słowach przystosowanych do obrażenia
    urzędnika państwowego'?

  • 3. Data: 2007-10-08 20:24:13
    Od: Rzecznik Prokurwatury Krajowej <r...@p...pl>

    Piotrek pisze:
    > "Kupię dubeltówkę i odstrzelę kaczki"

    "Ten internauta już nigdy nikogo nie odstrzeli".

    Miał facet szczęście, w końcu równie mógłby odpowiadać za zamach stanu.

    --
    pzdr,
    Rzecznik Prokurwatury Krajowej http://prokurwatura.pl/

  • 4. Data: 2007-10-08 20:32:03
    Od: "Idiom" <i...@v...pl>

    > A może wprowadzić przepis o 'słowach przystosowanych do obrażenia
    > urzędnika państwowego'?

    No, od razu wiadomo, że słowo "czarownica" obraźliwe nie jest...

  • 5. Data: 2007-10-08 20:34:15
    Od: "Idiom" <i...@v...pl>

    > "Ten internauta już nigdy nikogo nie odstrzeli".
    >
    > Miał facet szczęście, w końcu równie mógłby odpowiadać za zamach stanu.

    Naprawdę nie wiem, dlaczego Zbysiu to przeoczył. A mogła być taka fajna scena,
    jak tego morderczego internautę wyprowadzają o 6. w kajdankach ;)

    pozdr

    Monika

  • 6. Data: 2007-10-08 20:42:04
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Idiom w <news:0bdf.0000016d.470a93c2@newsgate.onet.pl>:

    > No, od razu wiadomo, że słowo "czarownica" obraźliwe nie jest...

    To słowo jest w wykazie zarezerwowanym wyłącznie dla pewnych kręgów...

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 7. Data: 2007-10-08 20:47:23
    Od: Rzecznik Prokurwatury Krajowej <r...@p...pl>

    Idiom pisze:
    > Naprawdę nie wiem, dlaczego Zbysiu to przeoczył. A mogła być taka fajna scena,
    > jak tego morderczego internautę wyprowadzają o 6. w kajdankach ;)

    No i jak działa dubeltówka można by pokazać.

    btw, chciałbym wiedzieć co za tęgi łeb podpisał się pod zarzutem
    "wywołania fałszywego alarmu". Jeśli ktoś wie, niech da znać na priv.
    Chciałbym docenić kreatywnego autora, jakieś stypendium w Tworkach
    ufundować czy coś...

  • 8. Data: 2007-10-08 22:04:21
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Idiom napisał:
    > Naprawdę nie wiem, dlaczego Zbysiu to przeoczył. A mogła być taka fajna scena,
    > jak tego morderczego internautę wyprowadzają o 6. w kajdankach ;)

    No i byłby pierwszy terrorysta, a na Kaczora spłynąłby splendor obiektu
    ataku.
    Oj poważne niedopatrzenie władzy!

    pozdrawiam
    Arek

    --

    www.arnoldbuzdygan.com

  • 9. Data: 2007-10-09 07:54:19
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia 8 Oct 2007 21:49:44 +0200, Piotrek napisał(a):

    > Najlepiej byłoby sporządzić listę słów, które są w IV RP zakazane, żeby
    > przypadkiem nie trafić do pudła za kaczkę, kartofla czy coś w tym stylu.

    Powinien dostać grzywnę - jako nauczkę i przestrogę dla takich jak Ty
    którzy piszą głupoty. Artykuł wyraźnie wskazuje że policja potraktowała
    to jako groźbę zamachu, a Ty wyciągasz wniosek że nie wolno używać
    słowa "kaczka". To nie są żarty polityczne - to jest pisanie głupot,
    których kulturalny człowiek nie wypowiedziałby wśród znajomych, nie
    mówiąc już o publicznym forum.

    Henry

  • 10. Data: 2007-10-09 08:35:10
    Od: "Marcin [3M]" <m...@l...pl>

    Użytkownik "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> napisał
    w wiadomości news:ad5ct8yb1vf3$.1v6h7wb402l9n.dlg@40tude.net...

> [...]
    > słowa "kaczka". To nie są żarty polityczne - to jest pisanie głupot,
    > których kulturalny człowiek nie wypowiedziałby wśród znajomych, nie

    Głupotą by było pisanie takich rzeczy o A.M., B.G. itd itp.
    W tym przypadku mieliśmy zdrowy, wyważony głos zatroskanego obywatela,
    korzystającego ze słusznych wzorców (wszak powiedziano, że najlepiej by
    było, aby kaczki trafił atak serca, czy jakoś tak i nie tylko).

    Marcin [3M]