    From: "witek" <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: skreslenie z listy studentow
    Date: Tue, 14 Nov 2006 18:29:18 -0600

    <t...@g...pl> wrote in message
    news:1163513493.766280.60820@f16g2000cwb.googlegroup
    s.com...
    > dzieki..
    >
    > Mam napisane, ze odwolac sie moge od decyzji u Rektora.

    Ale pewnie za pośrednictwem dziekana. Sprawdź dokładnie.

    Czyli pismo zaczynasz od:
    J.M. Rektor i piszesz jak do rektora
    ale zanosisz to do dziekanatu
    Jeśli w kopercie, to na kopercie adresowane do dziekana.
    Dziekan po zapoznaniu się prześle do Rektora.

    >Ktos ze
    > znajomych poradzil mi, zeby takie podanie zaniesc tez tez do wiadomosci
    > dziekana do dziekanatu,.. nie wiem czy to dobry pomysl?

    Gdyby szło od razu do rektora, to drugie identyczne pismo wysyłasz do
    dziekana.
    Na dole pod podpisem piszesz po prostu
    do wiadomości: dziekan wydziału xxx
    wówczas i rektor wie, że dziekan też dostał i dziekan wie, że to tylko do
    jego wiadomości.

    Zobacz sobie zresztą na decyzji dziekana
    też pewnie na dole jest napisane do wiadomości:
    i pewnie jest twoje nazwisko i w drgim punkcie jest a/a (do akt)

    > Chce tez dolaczyc zaswiadczenia z centrum psychoterapii, w ktorym sie
    > lecze...

    Jesli to w czymś może się przydać to możesz.
    Dopisz wówczas na dole również załączniki: zaświadczenie z centrum
    psychoterapii.
    Dziekanowi możesz wysłać ksero.