  • Data: 2006-11-19 14:40:23
    Temat: Re: skreslenie z listy studentow
    Od: t...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

    J.M Rektor Akademii Pedagogiki Specjalnej
    w Warszawie
    Prof. dr hab. Adam Frączek
    Odwołanie
    Niniejszym odwołuję się od decyzji Dziekana Wydziału Nauk
    Pedagogicznych dr hab., prof. APS Janusza
    Gęsickiego z dnia 3 listopada 2006 roku o skreśleniu z listy
    studentów. Dziekan Wydziału Nauk Pedagogicznych decyzję o
    skreśleniu mnie z listy studentów uzasadnił moimi niedostatecznymi
    wynikami w nauce.
    W związku z tym nie zgadzam się z decyzją Dziekana. Znajduję się
    obecnie w bardzo trudnej sytuacji. W czasie wakacji przeszłam
    załamanie nerwowe spowodowane zarówno sytuacją rodzinną, jak i
    sytuacją osobistą, w jakiej się znalazłam. Mieszkam obecnie z mamą
    i chorym dziadkiem, nad którym mimo swojej niepełnosprawności muszę
    sprawować opiekę. Od września znajduję się pod opieką Centrum
    Psychoterapii w Warszawie gdzie uczęszczam na terapię. Przez długi
    czas nie byłam w stanie podjąć żadnej aktywności związanej z
    życiem codziennym. Jestem osobą niepełnosprawną od urodzenia.
    Choruję na dziecięce porażenie mózgowe, które sprawia, że
    zdecydowanie trudniej odnaleźć mi się w wielu sprawach, mimo iż,
    uważam swoje różne osiągnięcia za sukces. Obecnie biorę udział w
    seminarium magisterskim u Pani prof. Barbary Smolińskiej - Theiss.
    Bardzo chciałabym napisać pracę na temat Ewaluacji Projektów
    Międzynarodowych. Bardzo zależy mi na ukończeniu tego kierunku,
    który pomoże mi w moim życiu, które i tak nie należy do łatwych.
    Studiuję już na IV roku i muszę obiektywnie stwierdzić, iż
    kierunek moich studiów godzi moją chorobę z zainteresowaniami oraz
    pozwala mi na dalszy rozwój i możliwość znalezienia odpowiedniej
    dla mnie pracy. Jest to szczególnie ważne zważywszy, że nie mam
    dużego wyboru w mojej sytuacji.

    Każde rozwiązanie byłoby dla mnie
    satysfakcjonujące byleby nie zostać skreśloną z listy studentów i
    pozbawić mnie szansy na możliwość realizacji swoich pasji na miarę
    swoich możliwości.
    Proszę o zrozumienie i pozytywne rozpatrzenie mojej prośby.
    Z poważaniem,