  • Data: 2003-09-12 17:45:15
    Temat: Re: skradziono pieczatke firmowa
    Od: "veni VIDI vici" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > strony zlodzieja ?? Do czego moze wykorzystac moja pieczatke ?? Dodam ze
    na w/w pieczatce widnial adres jednej z filii firmy (nie siedziby glownej)

    Zrób małe doświadczenie.
    Udaj sie najbliższego zakładu, który wyrabia pieczątki i poproś o zrobienie
    dokładnie takiej jak Tobie skradziono.
    Mozesz również zamówic sobie pieczatke z tytułem profesora:)
    Nikt tego nie kontroluje i kazdy robi pieczatki jakie chce.
    Sadzę więc, że nic Ci nie grozi.
    Obawiałbym się jedynie (znaczy szybko zmienił) gdyby to była pieczatka z
    karty wzorów w banku.

    PZDr

    QUBA
    www.vidi.biz.pl kuż dostepna testowa, DARMOWA wersja szkolenia