  • Data: 2006-02-25 23:43:07
    Temat: Re: siedziba firmy a DG?
    Od: "Jo" <J...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Paweł Sakowski" <p...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:1140819359.4310.3.camel@neptune.sakowski.pl...
    Jo wrote:
    > nie mozesz się zameldować bez zgody wlasciciela nawet na czas
    > okreslony.
    > [...]
    > A jesli jestes zameldowany, to mozesz nie pozwolić się zameldowac, a
    > wlascicielowi trudniej bedzie ie wyrzucić, gdy mu sie to spodoba.
    >
    > Sa też osoby, które [...] Pozwalają Ci mieszkć w zamian
    > za pomoc [...]
    > Meldunek moglby sugerowac inny charakter znajomosci od rzeczywistego.
    > [...]
    > Wlasciciel pozostawia sobie prawo do natychmaistowego wystawienia rzeczy
    > przed drzwi,

    Najwyraźniej masz wiedzę o ustawie o ewidencji ludności nieaktualną od
    paru lat.

    Ale jeśli podtrzymujesz powyższe, podaj podstawę prawną.

    Piszesz o ustawie. A ja pisze o życiu i praktyce. Niestety w życiu wszystko
    wygląda jeszcze gorzej niz piszę. Egzekwowanie kar tylko pogorszyłoby zycie
    tysięcy ludzi.