  • Data: 2010-07-04 08:37:44
    Temat: Re: serwis rtv - co z częściami które zostały wymienione
    Od: "bagno" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl> napisał
    w wiadomości news:i0occo$vqt$1@news.onet.pl...

    > Ty się lepiej zastanów nad utylizacją tych części, a nie nad
    > wytłumaczeniem co robisz z towarem bez wartości handlowej.

    A zaraz się okaże, że towar bez wartości handlowej nagle dla
    urzędu skarbowego ma wartość.

    A nad utylizacją też się zastanawiam i pisałem o tym w 1 poście.

    Tak trudno zrozumieć, że chce mieć to wszystko uregulowane ? Klient
    mi da części (bo wie, że dostanie niższe ceny naprawy) ale chce mieć
    na piśmie, że ich nie wyrzucił do śmietnika tylko mi przekazał. A ja też
    musze potwierdzenie, że zdobyłem to legalnie a potem to czego nie da
    się wykorzystać zostało zutylizowane.