  • Data: 2010-07-05 15:28:12
    Temat: Re: serwis rtv - co z częściami które zostały wymienione
    Od: __Maciek <i...@c...org> szukaj wiadomości tego autora

    Sun, 4 Jul 2010 10:37:44 +0200 "bagno" <b...@o...pl> napisał:

    >A nad utylizacją też się zastanawiam i pisałem o tym w 1 poście.

    A tam... wymontowane części utylizować można do zwykłego śmietnika,
    zwłaszcza przy małej skali działalności. Nie dajmy się zwariować tej
    Łunii. Tyle lat wszystkie serwisy tak robiły i wszyscy żyją. Przeciez
    nie wysypiesz jednego dnia do śmietnika 100kg spalonych elementów,
    tylko będziesz wywalał na bieżąco razem z innymi śmieciami - kto to
    zauważy?

    [doklejam cytat z innego Twojego posta, żeby nie mnożyć swoich postów]

    >Na bardzo małą skalę ale za to dla osób które prędzej czy później zapytają
    >co się z tymi częściami stało. Niestety nie moge polegać na tym, że może
    >nikt się nie zainteresuje. Zwłaszcza, że to drogi sprzęt i drogie części.

    A cóż to za drogie urządzenia ze znającymi się właścicielami Ty masz
    zamiar serwisować, jeżeli to oczywiście nie tajemnica? Radiostacje
    krótkofalarskie? Jakiś przemysłowy/wojskowy sprzęt?

    ...I czy aby napewno masz wobec potencjalnych klientów uczciwe
    zamiary? Bo można odnieść wrażenie że...