    From: "Marcin [3M]" <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: sedziowie powinni byc rozliczani!
    Date: Mon, 14 Dec 2009 17:06:51 +0100
    <4b255e59$1@news.home.net.pl> <hg3nbu$gco$1@news.onet.pl>
    <4b257286$1@news.home.net.pl> <hg3ta3$o6d$2@inews.gazeta.pl>
    <4b257fc5$1@news.home.net.pl> <hg406u$3ca$1@inews.gazeta.pl>
    <4b258cd5$1@news.home.net.pl> <hg56vv$47v$1@achot.icm.edu.pl>
    <4b262fbc$1@news.home.net.pl> <hg5ece$b1j$1@achot.icm.edu.pl>
    <4b264311$1@news.home.net.pl> <hg5il6$f6a$1@achot.icm.edu.pl>
    <hg5jc8$ftf$1@achot.icm.edu.pl> <4...@n...home.net.pl>
    <hg5kfc$gvp$1@achot.icm.edu.pl> <4b2655b6$1@news.home.net.pl>
    <hg5li9$huf$1@achot.icm.edu.pl> <4...@n...home.net.pl>

    wiadomości news:4b265ab9@news.home.net.pl...

    > Napisano. Jest obok _pojazdu_ a nie obok _pojazdów_.
    Nie widzę sprzeczności. Nie wolno jechać nawet obok jednego. I nie pojazdu,
    a uczestnika ruchu. Może to być nawet pieszy (ze stosownymi wyłączeniami)

    > ROTFL

    To zacytuj proszę definicję tych manewrów. Pośmiejemy się razem.

    > I pojawianiem się rowerów czy motorowerów w ogóle na drodze ;-/
    >
    > [ciach]

    > Ale nie ma.

    Więc obowiązuje w postaci z ustawy.

    > Tak, donoś na każdego rowerzystę, który jedzie jezdnią, która nie jest w
    > 100% pusta ;->

    Nie jestem donosicielem, i nie ja pisałem ustawę.

    > Bo nawet polskie sądy nie są (chyba) aż tak niekompetentne.

    Bo ja wiem czy to niekompetencja sądów, czy ignorancja ustawodawcy?

    Tak czy inaczej, wprowadzenie takiego zakazu wydaje się logiczne. Manewr
    lewoskrętu jest dość niebezpieczny, wymaga szybkiego opuszczenia pasa
    przeciwległego. Upewnienie się, czy jedzie ktoś za samochodami nie jest
    możliwe, szczególnie, że może poruszać się dość szybko, i jest mniej
    widoczny od samochodu. Chyba, że jesteś zwolennikiem darwinistycznego
    podejścia, że prędzej czy później wszystkim kierowcom wykonującym takie
    manewry zabierze się prawo jazdy, a rowerzyści jadący za samochodami staną
    się w wyniku selekcji naturalnej lepiej widoczni.