  • Data: 2009-12-14 14:38:28
    Temat: Re: sedziowie powinni byc rozliczani!
    Od: "Marcin [3M]" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:4b264311$1@news.home.net.pl...

    > Permanentne korki przy skręcie w lewo to i tak norma.
    >
    > Ale jak ktoś ma oczy i rozum to potrafi wykonać ten "szalenie
    > skomplikowany" manewr bezpiecznie, a nie na ślepo.

    Chyba, że mu przywali z boku rowerzysta...

    > W razie potrzeby. Oznacza to zmniejszenie prędkości, kiedy jest wąsko i
    > mijanie-omijanie będzie przy niewielkiej odległości.
    Lub jest ograniczona widoczność itepe itede.

    > Nigdy nie przejeżdżam na ślepo. Ale to nie uchroni przed ślepym debilem,
    > który nagle wyskoczy z podporządkowanej - choć sekundę wcześniej stał i
    > zdawało się, że powinien mnie widzieć, skoro ja widzę jego. Póki co
    > miałem szczęście i nie oszczędzałem klaksonu.

    Z telońskim napędem może mu się uda...

    > Tia... Drzewa znikąd... Piesi znikąd... Może jeszcze strzały znikąd? ;->
    Pominąłem drzewa? Powiedz coś o tym.

    > Tyle samo, co twoje pomówienia dotyczące hamulców. Absurdalne w
    > przypadku rowerów, gdzie układy hamulcowe są zbyt proste, żeby mogły być
    > niesprawne - o ile w ogóle są.
    Masz rower?
    Od dawna?
    Gdy był wypadek było sucho czy nie? Jakie były hamulce? Starego typu
    szczękowe nie hamowały, gdy było mokro. Pamiętasz?
    Zapewniam Cię, że hamulce w rowerze mogą być niesprawne. I nie stosuje
    pomówień. Po prostu mam wątpliwości.

    > Świadkowie dość wyraźnie opisali sytuację.
    >
    > Ale wzorem polskich sędziów ignorujesz niewygodne zeznania...
    Sytuację opisali dziennikarze. Chyba, że masz dostęp do zeznań świadków.

    > Zwłaszcza, jakby "stał przepuszczając pieszych". Ale zarówno świadkowie
    > jak i ślady na drodze wyraźnie by wskazywały, że dopiero ruszyłeś.

    Z opon rowerowych ślady? LOL.

    > Primo: podmieniłeś rower na samochód.
    > Secundo: jeśli twierdzisz, że brak słabym hamulców oznacza brak śladów
    > hamowania, to na prawdę osiągnąłeś poziom kontaktu z rzeczywistością
    > naszych kochanych sądów (asymptotycznie dążący do zera).
    Ja niczego nie podmieniałem. Samochód się zatrzymuje/zwalnia - rower w
    niego trafia.
    O śladach hamowania nic nie wyczytałem. Jeżeli wiesz o sprawie więcej niż
    jest w artykule - to dawaj.

    > A wasz Murzyn miał brudne buty.
    >
    > Manewr, który doprowadził do zdarzenia drogowego, wykonała kierująca
    > samochodem - zmusiła legalnie jadącego rowerzystę do gwałtownego
    > hamowania wymuszając na nim pierwszeństwo. Koniec sprawy - wina
    > ewidentna. No chyba że zaraz zaczniesz twierdzić, że rowerzysta miał
    > czapkę-niewidkę ;->

    Jaki pojazd omijał/wyprzedzał rowerzysta? Może nie potrzebował czapki
    niewidki?

    > O tak, 30 km/h na 3 metrach... Co jeszcze wymyślisz?
    Jeżeli twierdzisz, że rowerzysta jechał w takiej sytuacji 30/h, to powinni
    go zamknąć do czugków.
    Jeżeli twierdzisz, że samochód sportowy może rozpędzić się do 30km/h na 3m
    to chyba piszesz z innej galaktyki. Z pobieżnych obliczeń wynika, że do tego
    jest wymagane przyśpieszenie rzędu 15000000G (popraw mnie, jeżeli się mylę
    więcej niż o trzy rzędy wielkości).
    Ale 3-5m wystarcza, aby się rozpędzić rower na tyle, żeby złamać obojczyk,
    trafiając przy okazji w samochód.

    > Bo debile za kierownicą samochodu nie potrafią sobie wyobrazić, że drogą
    > mogą zupełnie legalnie jeździć pojazdy węższe od samochodu...

    A debile na rowerach wyobrażają sobie, że są widoczni, nawet jak mają 1,5 m
    wzrostu i jadą schowani za 100-stopowym kontenerem.