    From: "Izek" <d...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: sąsiadka pomawia moje dziecko
    Date: 7 Sep 2006 18:08:51 +0200

    Widzę, że na tym forum prawniczym największe emocje wbudzają i falę pomocy
    otrzymują, typy jeżdżące po pijanemu samochodem albo rowerem, niepłacące swoich
    zobowiązań, jeżdżące bez biletu środkami komunikacji publicznej, czy nagminnie
    popełniające wykroczenia drogowe itp. po czym są "uciemiężone" przez policjantów
    i starż miejską na których szukaja haka i doszukuja błedów formalnych w ich
    działaniach, kombinujące jak uniknąć egzekucji mandatu, ścigane przez
    wierzycieli i firmy windykacyjne, oburzone postępowaniem "kanarów" itp. Ja
    jeżdże zawsze trzeźwa (na umysle też), zawsze kupuje bilety tam gdzie to
    konieczne, przestrzegam przepisów ruchu drogowego i usmiecham do drogówki (oni
    do mnie też). A że zwróciłam sie do Was o pomoc bo moim zdaniem została
    skrzywdzona moja dziewiecioletnia córka, to przepraszam, w koncu to tylko
    dziecko i macie rację że nie warto temu małemu problemowi poswięcać uwagi.

    Życzę jak najwięcej pytań od typów spod ciemnej gwiazdy, bedziecie mieli o czym
    dyskutować całe zimowe wieczory

    Przepraszam że zasmieciłam tę listę.