  • Data: 2006-09-12 16:42:49
    Temat: Re: sąsiadka pomawia moje dziecko
    Od: "Tiger" <c...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Trzeba mieć niezły tupet żeby skomleć o darmową pomoc a gdy nie otrzyma
    > się jej w ciągu parunastu godzin pozwalać sobie na takie uwagi odnośnie
    > uczestników grupy. Jak myślisz, w jakim świetle stawia to przedstawioną
    > przez ciebie historię?

    Delikatnie rzecz ujmujac, trzeba miec calkowita atrofie empatii, tudziez
    zaniki w dobrym wychowaniu, zeby do kobiety zwracac sie w sposob,
    przyrownujacy ja do psa. Jak rowniez, zeby podawac jej slowa w watpliwosc na
    podstawie li wlasnych przemyslen na wyzej wymienionym poziomie. Przyjmij do
    wiadomosci, ze kobiety sa skomplikowanymi stworzeniami, czesto bardzo
    nerwowo i z rozgoryczeniem reagujacymi na okreslone sytuacje - np. "zimny i
    skalkulowany brak reakcji wobec czegos, co w ich oczach jest wolajaca o
    pomste do nieba krzywda, wyrzadzana jej dziecku". Na przyszlosc polecam Ci
    ugryzc sie w jezyk, zanim chlapniesz cos rownie milego.

    Pozdrawiam,

    Tiger