  • Data: 2006-09-08 15:19:55
    Temat: Re: sąsiadka pomawia moje dziecko
    Od: "Tiger" <c...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Przemku, mysle ze sie mylisz i oba przepisy byloby mozna zastosowac. Kodeks
    wykroczen od razu, karny - w przypadku natrectwa i uporczywosci dzialan owej
    "baby" ("albo nad małoletnim" - dziekuje za zwrocenie uwagi, Jarku).
    Przynajmniej ja tu widze zlosliwe niepokojenie poprzez wprowadzanie w blad
    innych ludzi. A organizowanie nagonki na dziecko, ktore przez to cierpi, jak
    najbardziej podpada pod umyslne znecanie sie psychiczne nad dzieckiem,
    posrednio - ale jest. Wystarczy przesledzic zamiar, sposob wykonania i
    efekt.

    Pozdrawiam,

    Tiger