  • Data: 2005-02-28 15:26:10
    Temat: Re: sasiad smieciarz - pomocy [wawa]
    Od: Michal Bien <m...@w...uw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Przemek R. <p...@t...gazeta.
    pl>
    wrote:

    > a gdzie jest napisane ze to wnosi do mieszkania to raz, a dwa
    > niewyobrazam sobie by przy zamknietych drzwiach
    > smierdzialo na klatce z jego mieskznia (musialby to by byc naprawde
    > porazajacy smrod i bardzo nieszcelne drzwi)

    Oj, jeszcze nie wiesz jak to potrafi smierdziec przy smieciach
    ulozonych w sterty. Nie wiem jak to sie skonczylo [znajomy ktory mi o tym
    opowiadal odszedl w miedzyczasie z prokuratury Warszawa-Srodmiescie to
    prowadzacej], ale w podobnej sprawie postepowanie na winosek mieszkancow
    ciagnelo sie AFAIR 3 lata, kilka razy przymusowo oproznino mieszkanie, w
    miedzyczasie orzeczono czesciowe ubezwlasnowolninie tego czlowieka, ale jak
    mieszkal i zbieral, tak zbieral nadal.
    AFAIK to jest do ugryzienia tylko od strony przepisow sanitarnych.
    Tacy ludzie zazwyczaj nie maja grosza przy duszy wiec przeciez nie
    bedziecie ich pozywac o immisje.

    --
    Pozdrawiam, Michal Bien
    mailto:m...@m...uw.edu.pl #GG:351722 #ICQ:101413938