  • Data: 2014-04-10 12:09:40
    Temat: Re: samochody frmowe od 1.04
    Od: "Ajgul" <p...@k...uz> szukaj wiadomości tego autora

    news:slrnlkcpb9.4s4.proteus@pl-test.org...

    > 184 zł. Proste. Jasne. Czytelne. Płacisz dlatego, że chcesz
    > mieć wygodę korzystania w celach osobistych.
    >
    > Rozumiem, że wzorem sąsiada "typ polaczek" strzela Cię kurwica
    > z zazdrości, że inni przez tą regułę zyskują więcej, ale cóż.
    > Życie.

    Może ty, niepolaczek, wytłumaczysz mi dlaczego można kupić dowolne auto,
    zarejestrować je na 50/50 i dostać legalnie zwrot VAT chociaż nie używa się
    tego auta do DG? Nie piernicz mi tu jak PRLowscy sędziowie komunałów, "cóż
    życie". Wiesz coś o teorii prawa, równości w działalności gospodarczej, i
    tych innych, tajemniczych zasad nieznanych obecnie w naszym wesołym
    państwie?

    > Uznaj, że te 184 zł miesięcznie to koszt Twojej wygody. Jak
    > nie cenisz jek tak mocno, to po prostu przestań z tego korzystać.
    > Proste.

    Nie mam problemu z płaceniem za FAKTYCZNE użycie, mam problemy z
    prymitywnymi "ryczałtami", bo komuś tam w milionowej rzeszy urzędasów nie
    chce się liczyć.