eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawosamochód zarejestrowany jako ciężarowy a parkowanie w mieście › Re: samochód zarejestrowany jako ciężarowy a parkowanie w mieście
  • Data: 2009-08-06 20:57:28
    Temat: Re: samochód zarejestrowany jako ciężarowy a parkowanie w mieście
    Od: "pawelj" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wychodzi śmiesznie, ze cienias z wbitym w dowodzie "ciężarowym", ważąc
    > oczywiscie do 2,5t dmc, musi szukać parkingu, bo inaczej go powinni
    > holować jak sobie "przycupnie" na chodniku:)

    Śmiesznie to wyszła kontrola chyba obla asry kombi z kratką czyli ciężarówki
    kótra nie miała tachografu.
    Właściciel firmy zapłacił bodajże 11 tys mandatu.

    Ty więc nie martw się mandatem za parkowanie tylko legalizacją tachografu.
    Bo oczywiście masz?

    A żeby nie było że to mój wymysł - ok 3 lata temu był reportaż na tvn
    turbo - potem onet to opisywal.

    --
    PawełJ