  • Data: 2007-10-15 20:41:06
    Temat: Re: sady 24-godzinne - glupota totalna
    Od: Johnson <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Arek (G) pisze:

    > Czy zgodnie z tą teorią, mogę zażądać aby nikt nie patrzył się na moje
    > np. spodnie.

    To tylko twoja głupia teoria nie odróżniająca ruchomości od
    nieruchomości. I w dodatku potwierdzająca brak abstrakcyjnego myślenia.

    To chyba oczywiste, że fotografowanie nie jest "używaniem
    nieruchomości", tylko naruszeniem warunku na którym właściciel pozwolił
    tam wejść (czyli użytkować ją poprzez wałęsanie się tam).

    > Jestem ich właścicielem mam paragon. Skoro są wyłącznie moje, to nie chcę aby inni
    je oglądali. Bo to zaburza moją wyłączność.

    No powiedz to swojemu lekarzowi. Może cię zdiagnozuje.

    > A gdzie ten warunek jest podany.

    A co ja wróżka? Zapewne w regulamnie centrum handlowego.

    > A skąd Ty masz wiedzieć, że patrząc się na mnie, musisz mi zapłacić
    > 100PLN bo mam taki wewnętrzny regulamin. Spoglądając się pierwszy raz
    > wyraziłeś zgodę na zapłacenie 100PLN. Dostrzegasz już, że nieźle się
    > zagalopowałeś? ;)

    Dostrzegam że przydałby ci się lekarz. Ewentualnie spróbuj pomyśleć.

    --
    @2007 Johnson

    "Mądrość jest córką doświadczenia"