  • Data: 2007-10-13 10:02:56
    Temat: Re: sady 24-godzinne - glupota totalna
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 13 Oct 2007 01:42:31 +0200, Johnson napisał(a):

    > To chyba oczywiste że jeśli może zrobić coś ze swoją rzeczą w sposób
    > wyłączny to może zakazać wszystkich czynności które wyłączałby jego
    > "wyłączność".

    A może zakazać fotografowania zza płotu?

    > Narusza moje prawo własności bo wpuszczam cię pod warunkiem że nie
    > będziesz fotografował. Łamiesz warunek - naruszasz prawo własności. Ile
    > razy mam to jeszcze napisać?

    Najlepiej nie pisz w ogóle bo ktoś w to jeszcze uwierzy. Albo przynajmniej
    ustawiaj żeby się nie archiwizowało.
    Łamać warunek - owszem - ale wniosek że to narusza prawo własności
    to wziąłeś z Marsa. Narusza to jedynie widzimisię właściciela/zarządcy
    a nie żadne jego prawa własności czy prawa do wyłącznego rozporządzania
    rzeczą.

    Pozdrawiam,
    Henry