  • Data: 2011-06-23 19:35:12
    Temat: Re: sadowy nakaz zaplaty zaleglego czynszu
    Od: " basetla" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Użytkownik "mvoicem" <m...@g...com> napisał w wiadomości

    > Co "dlaczego"?

    Panowie - nigdy nie opłacałam czynszu w administracji osobiście - od zawsze
    robiły to - na moje zlecenie, banki. Zatem nie mogę mieć pokwitowań. Mam
    dowody wpłaty.
    Poza tym: hasło 'przedawnienie' - to chyba tylko hasło? Nie jest potrzebny
    paragraf? i jak uzasadnić sprzeciw - też jednym słowem - przedawnienie? To
    jest poważny problem dla mnie, bowiem termin mi się kończy.
    Poproszę zatem bardziej łopatologicznie :)
    b.