  • Data: 2004-10-20 07:01:35
    Temat: Re: sąd właściwy miejscowo?
    Od: "Wirde" <w...@n...hotmail.com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "romek" <r...@a...com.pl> napisał w wiadomości
    news:cl39u7$cf4$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > dzięki wielkie - czyli teoretycznie mogę u siebie - to mi uprości życie
    > i jeszcze pytanie natury praktycznej: gdzie na dzień dzisiejszy sprawy
    > szybciej są załatwiane - w Katowicach czy Warszawie?

    Sąd pracy napewno działa o wiele szybciej w Katowicach, ale co do sądów
    cywilnych nie wiem, chociaż z informacji prasowych wynika że warszawskie
    mają największe zaleglości... Z drugiej jednak strony samo wydanie nakazu
    zapłaty nie powinno trwać zbyt długo nawet w Warszawie, gorzej jak strona
    przeciwna będzie jednak chciała doprowadzić do procesu.