  • Data: 2008-09-24 19:03:22
    Temat: Re: sąd konsumencki
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Co mnie tam czeka? Co będę musiał zrobić, przedstawić, mówić?
    > Jak się tam zachować? Czy mówić do składu sędziowskiego "wysoki sądzie"?
    > Podpowiedzcie coś. Będę wdzięczny.

    Luuuuzik... ale pamiętaj, żebyś się przez sędziego nie dał zdominować. Jak on Ci
    przerywa wypowiedź na temat to go powstrzymaj, jak wyskakuje przed szereg to go
    uspokój, i załatw sobie odpowiednią publiczność, która szybko będzie się mogła zmyć
    zanim karę przyznają i ochronę wezwią. Jak już nie będzie wyjścia to kup w jakimś
    ustronnym punkcie (żeby kamer nie było) telefon niech ktoś zadzwoni, że bomba
    jest.... egh... ja o innych sądach piszę :-)

    *piotr'ek*