  • Data: 2008-09-24 19:57:42
    Temat: Re: sąd konsumencki
    Od: "sov." <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jest tak:
    buty rozwaliły się po dwóch tygodniach uzytkowania.
    Od dnia zakupu do dnia złożenia reklamacji upłyneło 28 dni a buty całkowicie
    padły!
    "Rzeczoznawca" z Baty (z bielka Białej) napisał w ekspertyzie, że "starcie
    się podeszwy nastąpiło na wskutek oddziaływania takich czynników jak pot,
    zanieczyszczenia i oddziaływanie stopy", albo: "obuwie to jest obuwiem do
    użytkowania na bardzo dobrych nawierzchniach w bardzo dobrych warunkach
    atmosferycznych".
    Nie wiedziałem, że "oddziaływanie stopy" aż tak zagraża tym butom. No i
    używałem tylko na słonecznych wakacjach, w dobrych warunkach atmosferycznych
    i dobrych nawierzchniach.