  • Data: 2008-09-25 05:44:58
    Temat: Re: sąd konsumencki
    Od: kam <x#k...@w...pl#x> szukaj wiadomości tego autora

    *piotr'ek* pisze:
    > Luuuuzik... ale pamiętaj, żebyś się przez sędziego nie dał zdominować. Jak on Ci
    przerywa wypowiedź na temat to go powstrzymaj, jak wyskakuje przed szereg to go
    uspokój, i załatw sobie odpowiednią publiczność, która szybko będzie się mogła zmyć
    zanim karę przyznają i ochronę wezwią. Jak już nie będzie wyjścia to kup w jakimś
    ustronnym punkcie (żeby kamer nie było) telefon niech ktoś zadzwoni, że bomba
    jest.... egh... ja o innych sądach piszę :-)

    widzę że masz pojęcie o czym piszesz

    KG